onsdag 1 februari 2023

Tulpaner

Något större tulpanmålning än jag målat tidigare. ca 38x57

2 kommentarer:

BP sa...

Fantastiska akvareller som du har skapat de senaste månaderna. Och tulpanerna slår det mesta. Så otroligt bra.

Vet inte om jag nämnt det, men Café Startboxen i Täby Park har också konstutställningar. Tror man får hänga i två veckor. Mig vetande tar hon inget betalt, inte ens provision. Men jag kan ha fel.

Konstnärerna som jag sett där är väldigt varierade - i stil alltså. Sedan brukar hon köpa tavlor till sitt hus också. Alla tavlor "ställs upp" på tavellister, så självaste utställningen är gjort på noll tid.

Om du känner för det kan du kolla upp stället. Jag gillar ägaren Anki och hennes "sidekick" skarpt. Kvalitén på maten är utsökt. Prisläget minst sagt moderat jämfört med Täby Centrum eller stan.

Marita sa...

Tack BP jo jag har faktiskt ställt ut där fick tips av en som hade bokat men som inte kunde, det var nov 2021. Hon tog provision typ 10 eller var det 15 %. Sålde en.