söndag 18 december 2016

Blommor igen


Cyklamen

Bukett

2 kommentarer:

BP sa...

WOW! Snyggt! Verkligen synd att mitt företag inte har någon konstklubb längre sedan flytten och att jag numera är panschis...

Svar: Varför fotade du inte tomten och det förskräckta barnen? Sådant kallas perfekt bloggfoder ju;-) Har alltid tyckt att clowner och jultomtar är skräckinjagande varelser, å du bekräftar det ju!

Marita sa...

Tack kära BP det värmer. Själv har jag ett par år kvar till panschis. Maken är det men frilansar lite. I bland önskar jag att jag var där så jag får måla lite mer. Vete 17 om jag orkar jobba med barn ett par år till. Det kan vara rätt jobbigt av olika anledningar och jag vet inte om jag har tålamod nog. Rätt ok ändå om jag får måla och skapa med dem.

Ja varför tänkte inte jag på det. Ska göra det till nästa gång :-D