torsdag 2 september 2010

Till Salu

Nu börjar det närma sig. Skyltarna har kommit upp och de första spekulanterna har varit och tittat på en icke officiell visningsdag. Det betyder att helt plötsligt fick vi väldigt bråttom att ställa i ordning och städa samtidigt som jag hade knökafullt på jobbet. Kände mig "något" stressad idag. Men det blev bra och vi fick beröm av mäklaren att vi hade gjort så fint på kort varsel. Men vi ska justa till lite mer till söndag. Under tiden tog vi en biltur till Vaxholm medans hon visade huset.

Nu ligger mina målar grejer dels under sängen, gömt bakom gardiner och bokhyllor och i förrådet. Hur ska jag hitta allt på måndag när vi sätter igång och akvarellar igen efter sommaruppehållet.

1 kommentar:

BP sa...

Ja vad gör man inte för att sälja sitt hus;-) Lycka till!!!

Svar: Atmosfären på Kevinge golfklubb är ju kanooon. Att de håller sig till husmanskost tycker jag är mycket bra. Men det finns faktiskt salt och peppar att tillgå. Klart Raggmunk med fläsk kan man ju inte "förstöra", eller hur;-)