tisdag 6 juli 2010

Sommarblogg


Bilden ovan är utsikten från fönster i mitt arbetsrum. Som ni märker har jag inte skrivit sen det kungliga bröllopet. Jag har inte känt att jag har något väsentligt att skriva om fast dagarna rullar på med allehanda innehåll. Det är kanske sommaren och den härliga värmen som gör att man vilar från bloggandet.
Vad som upptagit en del av min/vår tid är att springa runt på lägenhetsvisningar. Vi skulle bara kolla in hur det ser ut på bostadmarknaden och helt plötsligt blev det en angelägenhet. Vi har sett några som var klart intressanta. Men, men, men vi kan inte slå till fören vi vet vad vi får för huset. Så vi får se om det händer nå´t i höst eller vi bor kvar ett tag till. Det får framtiden utvisa. Vilket är viktigt är att vi får framsidan och hallen i ordningstält vare vi säljer eller bor kvar.

Inga planer på långsemesterresor utan vi utgår hemifrån och gör små avstickare lite då och då.

Jordgubbstider nu då hittar man lite skojsiga gubbar i askarna.


2 kommentarer:

Lisen sa...

Härliga gubbar du! Jag överdoserar helt klart jordgubbar så här års! Helt underbart! Kramar

BP sa...

Vilka roliga gubbsar. Helt i min "konstiga" smak. Ha en skön sommar, nu är ju äntligen värmen här. Yiieepphhiee!!!