söndag 28 februari 2010

Hemsida

Har under veckan pillat lite med en hemsida. Har alltid tänkt att jag ska ha en som är lite mer officiell. Det finns besökare som sett mina utställningar som undrat om jag har en hemsida. Att hänvisa dom till bloggen har jag egentligen inte gillat. Det finns olika företag som tillhanda håller mallar som man kan välja på och bygga upp en personlig sida. www.123minsida.se har en gratis provmånad. Jag får se hur jag gör sen. Egentligen borde jag bygga något eget men jag är inte så hemma på Dreamweaver och det tar tid att sätta sig in. Här var det ett sätt att snabbt lägga upp något som man kan lätt gå in och uppdatera. Så titta in.

1 kommentar:

Sissel sa...

jag gillade din nya hemsida, men om du inte är nöjd, kan du kan ju alltid lägga upp ytterligare en blogg för att visa upp dina fina akvareller. sedan kan du tagga akvarellerna med utsällning, porträtt, såld, stilleben, etc