lördag 27 februari 2010

Förkylt

Det är flera år sen jag var så förkyld som jag är nu. Oftast bara lite småkänningar men klarat av att jobba och i varje fall stått på benen. Varje dag denna vecka tänkte jag "Det blir nog inte värre än så här" Men idag vaknade jag med 38,2°, ont i bröstet när jag hostar och dropp från näsan. Veckan började med att under flera dagar frysit. Sen kom stickningar i halsen. Där trodde jag att det blev stopp och så vaknar jag så här idag. Men det blir nog inte värre än så här.

3 kommentarer:

Lisen sa...

Kära väninna! Jag vet precis hur det känns!!!
Krya på dig!! Kram

Sissel sa...

krya på dig!! ligg i soffan och kolla på film och låt dig uppvaktas. kraaam

Marita sa...

Tack goa systrar! Det blev något värre idag. Men nu blir det nog inte värre. Å jag blir survad. T o m maken har inte varit med om jag varit så vissen tidigare å det på 17 år.