tisdag 18 maj 2021

Liljor 50x50 oinramad

Så blev det fler liljor men i större format.

1 kommentar:

BP sa...

Oj så mycket jag har missat här hos dig. Det blir lätt så, då du inte bloggar regelbundet. Men nu ska jag definitivt lägga in dig på mina bokmärken.
Såg inte din kommentar till mattpiskaren tills nu. Oj, så himla pinsamt - ja inte för honom då utan för mig. Älskar att leka mammarazzi, men det är himla pinsamt om det går fel om man säger så. Innergården är visserligen en "offentlig plats" och det är tillåtet att fota människor där, men ändå... En himla tur för mig att han gillade bilden. Jag tog flera, men den här "forehand" var bäst;-)

Vad gäller dina akvareller så är dina liljor helt fantastiska. Alla dina blommor är det ju, inte bara liljorna. Även dina porträtt är bra. Hur går det för dig under pandemin? Säljer du nåt? Digital försäljning eller. Hoppas innerligt att det går bra för dig.

Såg att Roslagsmålarna hade en "akvarellutställning" i helgen. Är du fortfarande med där? Ställde du ut nåt?