måndag 22 november 2010

Veckan som gått

Förhoppningsvis kan vi börja använda vår toa i veckan om inget annat tillstöter. Killarna hade upptäckt att handfatet hade lite fabrikations fel. Inte stort men framkanten var inte riktigt slät. Badrummet kommer att bli lägenhetens fräschaste rum. Det finns några få kartonger kvar att plocka upp.
Nya glasögon så nu ser jag bra ut igen. Med de gamla blev konturerna suddiga till sist använde jag mig av min terminalglasögon.
Akvarellerna jag målar nu känns mest skissartade. Känner att de inte är riktigt klara. Jag måste måla ett gäng för i feb-mars har jag egen utställning hos Roslagsmålarna på Ensta krog.
Har man inte spelat vollyboll på 45 år ska man ta det lite lugnare på gymmet istället.

1 kommentar:

Lisen sa...

Snyggt badrum fru M! Gillar brillorna supermkt! Du ser så läcker ut i dem!!! Härlig blåtira på armen...! Det ska göra ont och träna säger min PT...!