torsdag 1 april 2010

Pausat

Det ser ut som jag pausat. Inte för att det inte hänt något utan för jag har inte kommit till skott helt enkelt. När det gäller mitt måleri så känns det som jag inte kommer vidare snarare bakåt. Men det är väl så med skapandet ibland fastnar man och helt plötsligt så lossnar det.
I lördags var vi på Liljevalsch och såg Vårsalongen (sista helgen) Det fanns en del som jag gillade som den här ovan, svarta påsar i vinterlanskap. Har även varit på besök på Stockholms konstsalong i Hagaparken. Slut med den utställningen.
Pågående utställningar: Två akvareller på Svensk byggtjänst + Näsbyparks bibliotek har under april fågeltema så jag är med på den utställningen med några fågelmotiv.

När man hjälper en person att låna till hyran så hon slipper kravbrev och vräkning säger soc att det är en inkomst och får inte den hjälp hon behöver.

1 kommentar:

BP sa...

Pausat och pausat... du har ju massvis med utställningar att ta hand om;-) å nu är du på semester:-)